Opis
KEW6516-EV2 – skrócony opis funkcji pomiarowych
KEW6516-EV2 to zestaw przyrządów składający się z dwu modeli mierników firmy Kyoritsu przeznaczonych dla elektroinstalatorów.
W skład zestawu wchodzą mierniki:
– wielofunkcyjny miernik instalacji elektrycznych KEW6516
– adapter KEW8602 przeznaczony do inspekcji, konserwacji i rozwiązywania problemów związanych z instalacją i obsługą EVSE (stacji ładowania pojazdów elektrycznych).
KEW6516 wielofunkcyjny miernik instalacji elektrycznych Kyoritsu wykonuje następujące pomiary:
– rezystancja izolacji 100 V, 250 V, 500 V, 1000 V
– test warystora
– impedancja pętli zwarcia / spodziewany prąd zwarciowy, impedancja pętli zwarcia bez wyzwalania RCD / spodziewany prąd zwarciowy, impedancja linii/spodziewany prąd zwarciowy
– wyłącznik RCD (mnożnik x1/2, x1, x5, czas zadziałania, prąd wyłączenia, napięcie dotykowe, test automatyczny; wyłącznik AC, A, F, B, EV)
– ciągłość prądem 200 mA, 15 mA
– napięcie przemienne, częstotliwość
– test kolejności faz
– rezystancja uziemienia.
Miernik posiada w wyposażeniu standardowym interfejs USB i adapter 8212-USB. Dzięki temu możliwe jest pobieranie danych z pamięci miernika a następnie wydruk wyników pomiarów na PC.
KEW8602 Kyoritsu adapter EVSE do testów stacji ładowania pojazdów elektrycznych
KEW8602 jest adapterem symulującym pojazd elektryczny (EV), który jest wykorzystywany do łączenia się ze stacjami ładowania EVSE (Electric Vehicle Service Equipment) i wykonywania szeregu testów mających na celu sprawdzenie parametrów stacji ładowania oraz bezpieczeństwa elektrycznego.
Adapter w połączeniu z miernikiem wielofunkcyjnym (nie jest w zestawie), po podłączeniu do gniazda EVSE stacji ładowania pozwala na przeprowadzenie różnorodnych testów tej stacji.
Adapter służy do testowania stacji wyposażonych w gniazdo typu 2. Do testowania stacji wyposażonych w gniazdo typu 1 należy zaopatrzyć się w dodatkowy konwerter KEW8603.
Uwaga: adapter KEW8602 służy do testowania EVSE jedynie w trybie 3 (tylko ładowanie prądem AC).
Dostępne funkcje adaptera:
Weryfikacja obecności niebezpiecznego napięcia w uziemionym gnieździe PE.
• Sprawdzenie stanu pilota sterowania (CP- Control Pilot)
Różnicowanie sygnału pilota sterowania (CP) (rezystancja pomiędzy CP-PE) w celu symulacji różnych statusów pojazdu (A/B/C/D) do
sprawdzenie działania EVSE.
• Sprawdzenie stanu sygnału zbliżeniowego (PP – Proximity Pilot)
Różnicowanie sygnału zbliżeniowego (PP) (rezystancja pomiędzy PP-PE) w celu naśladowania kabli do ładowania o różnych parametrach i sprawdzenia działania EVSE.
• Symulacja błędów sygnału pilota sterowania (CP)
Symulowanie stanu w którym sygnał pilota sterowania (CP) jest zwarty z PE i potwierdzenie że EVSE zatrzymuje przepływ prądu AC.
• Symulacja błędu PE (uziemienia)
Symulacja przerwania przewodu PE i potwierdzenie, że w tym momencie EVSE zatrzymuje przepływ prądu AC.
• Sprawdzenie napięcia fazowego (LED)
Wskazanie napięcia fazowego we wtyku ładowania EVSE
• Gniazdo wyjściowe sygnału pilota sterowania
Podłączenie do oscyloskopu w celu analizy sygnału przewodu pilota
sterowania.
• Gniazda pomiarowe i gniazdo sieciowe
Gniazda te służą do prowadzenia różnych testów instalacji (gniazdo sieciowe służy do testowania EVSE podłączonego do zasilania
jednofazowego).
KEW6516-EV2 – informacje dodatkowe
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.