Wzorcowanie – kompetencje
Kompetencja jest zwykle połączeniem trzech atrybutów: wiedzy, umiejętności i postawy. Wyróżnia ona daną osobę łatwością sprawnej, skutecznej i odpowiadającej oczekiwaniom jakościowym realizacji wytyczonych zadań. Działania osoby kompetentnej w danej dziedzinie powinny spełniać kryteria obowiązujące w danej organizacji lub społeczności. W praktyce zawodowej, kompetencja wynika w szczególności z połączenia posiadanej gruntownej wiedzy teoretycznej z długoletnim doświadczeniem praktycznym. Doświadczenie to wykracza daleko poza wzorcowanie i sprzedaż przyrządów pomiarowych. Zakres tego doświadczenia jest bardzo szeroki i obejmuje następujące dziedziny:
- wsparcie techniczne (w tym wsparcie telefoniczne),
- serwis mierników (w tym ich diagnostyka, naprawa oraz strojenie),
- sprzedaż sprzętu, aparatury i systemów pomiarowych,
- szkolenia dotyczące obsługi sprzętu pomiarowego,
- wzorcowanie (kalibracja) mierników, przyrządów i systemów pomiarowych.
Doświadczenie zawodowe obejmuje także przeprowadzanie szkoleń dotyczących obsługi mierników i urządzeń pomiarowych. Szkolenia te odbywały się często na terenie rzeczywistych obiektów w terenie. Niektóre z nich miały formę specjalistycznych szkoleń dedykowanych. Były one organizowane na specjalne zamówienie klienta i poświęcone zagadnieniom, będącym przedmiotem szczególnego zainteresowania potencjalnych użytkowników.
Wzorcowanie – kompetencje, informacje dodatkowe
Mimo posiadanej wiedzy i doświadczenia, staramy się w miarę możliwości na bieżąco podnosić swoje kwalifikacje zawodowe. Pozwala to na utrzymanie ciągłej, wysokiej jakości usług oferowanych naszym klientom. Dodatkowo, umożliwia zaproponowanie naszym klientom optymalnych rozwiązań, związanych zarówno z wzorcowaniem jak i zakupem przyrządów pomiarowych.